Penedès Marítim TV

dimecres, 20 de novembre del 2013

L'AJUNTAMENT DE CUNIT INCORPORA UN NOU SISTEMA DE COMUNICACIÓ D'INCIDÈNCIES DE L'EQUIPAMENT URBÀ A TRAVÉS DE DISPOSITIU MÒBIL!

Els ciutadans i empreses del municipi podran traslladar a l'Ajuntament les deficiències detectades en l'equipament urbà a través del seu telèfon mòbil. Aquest nou servei s'afegeix al ja existent de consultes 'online' sobre Medi Ambient engegat a mitjan del passat any.

L'Ajuntament de Cunit posa a la disposició dels ciutadans un nou servei per comunicar les incidències detectades en l’equipament urbà. D’aquesta forma, el ciutadà podrà posar en coneixement de l'Ajuntament qualsevol deficiència que detecti mitjançant l’ús del seu telèfon mòbil o tableta.


Aquest nou servei s’afegeixi al ja existent de consultes i informació mediambiental engegat per l'Ajuntament a través de la web www.liniaverdacunit.cat l’any 2012.

Per utilitzar el servei a través de Smartphone, n’hi ha prou amb descarregar l’aplicació Línia Verda. Per a això l'usuari es connecta a la web de Play Store o APP Store en funció de la tecnologia emprada en el seu dispositiu mòbil (Android / iOS). Selecciona l’aplicació Línia Verda, i la descàrrega es porta a terme de forma gratuïta. Una vegada oberta l’aplicació en el telèfon, decideix si plantejar una consulta o comunicar una incidència. El procediment és molt ràpid i senzill.

Per comunicar una incidència, n’hi ha prou amb seleccionar la categoria. Per geolocalització, l’aplicació s’encarrega de detectar de forma automàtica les coordenades exactes en les quals se situa la mateixa. Encara així, l’usuari també pot fer-ho manualment si decideix enviar l’avís en un altre moment des d’un altre lloc. Posteriorment, es pot adjuntar una foto de la incidència amb una breu descripció. Una vegada enviada, el responsable nomenat per l'Ajuntament rep notificació de la mateixa. A partir d’aquest moment, s’inicien els tràmits per donar solució a la incidència detectada. El ciutadà coneix en tot moment l’estat en el qual es troba la incidència comunicada gràcies a les notificacions que rep en el seu dispositiu mòbil. Una vegada resolta, el ciutadà rep una notificació en el seu mòbil.
Gràcies a la implantació d’aquest nou sistema, el ciutadà disposa d’un canal directe de comunicació amb el propi Ajuntament per així solucionar qualsevol incidència que trobi en les categories neteja, residus, mobiliari urbà,  control de plagues, zones verdes, etc…
A través d’aquesta aplicació o de la web www.liniaverdacunit.cat, es pot plantejar qualsevol consulta relacionat amb el medi ambient. En un termini màxim de 24 hores, un equip d’experts en la matèria donarà resposta a la qüestió plantejada.

D’aquest servei poden beneficiar-se tant empreses com a ciutadans del municipi. A més, ofereix informació sobre legislació mediambiental estatal i autonòmica, sistemes de gestió ambiental, de residus, proveïdors de serveis i tecnologies, reciclatge, contaminació acústica etc… També es pot consultar sobre tràmits administratius, ajudes i subvencions, energies renovables, etc…


Amb la implantació d’aquest servei, l'Ajuntament de Cunit oferirà als ciutadans i empreses un canal de comunicació directe per així aconseguir un municipi que compleixi les normes bàsiques de benestar social. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada